Tuesday, December 2, 2014

24 Tags of Christmas - 2 December 2014

Da var vi kommet til 2. desember. 
Jeg har valgt å lage en tag hvor jeg har brukt et av de store Bloomgirls stemplene fra Prima. 
Jeg liker å fargelegge disse med copics. Disse stemplene er for store for tager, men der ligger utfordringen. Hvordan få de til å passe best mulig på tagen... Jeg har tatt utgangspunkt i en av Prima sine store pastell tager.
***
I choose to make a tag with one of the Bloomgirls stamps from Prima. I really like to color these in with my copic. These stamps are way to big for the tags, but there is the challenge. How to make the girl fit the best way on the tag.  This time I used one of Prima`s pastell tag.
***

Nederst på tagen har jeg brukt litt rødt mønsterpapir for å lage en liten kontrast bakgrunn til stemplet. Resten av tagen er som den er, eller dekket av motivet. Siden motivet er så stort har jeg valgt å bruke hele ansiktet og litt av håret på begge sidene. Dette er egentlig en sommerjente, så jeg har dekket jordbærene og sommerblomstene med blomster som er mer vinterlig og julete, og hatt på litt ekstra pynt. Jeg har også prøvd å lage en genser med høy hals. Den var moro å lage, jeg har brukt hvitt garn med innslag av sølvgarn for å få vinterfarger.
Blomstene og pynten jeg har brukt er en mix fra Prima og Nille. Disse passer perfekt sammen for å lage denne sommer jenta om til en jule/vinterjente.
***

On the bottom of the tag I used some red pattern paper for the background, the rest of the tag is as it is or covered by the image. 
This girl is really a summer girl, so I made the all the face and some of the hair on both sides be a part of the tag. I covered the strawberries and summerflowers with these more christmas like flowers and berries.  I also made her a sweather... And that was fun to make.. used some yarn in white and silver to get this look. 
My flowers and embellishments are a mix from Prima and Nille, they fits perfect together.
So you see, even a summer girl can become a perfect christmas girl if  one use more winter colors on the flowers.
***
Som en liten følge til denne tagen vil jeg gjerne dele denne versjonen av Winter Wonderland med dere.
*****

For an extra bonus with this tag, I want to share this version of Winter wonderland  with you.
***
Så husk å stikk innom i morgen for neste tag på lista. 
Ha en fin adevents dag og ikke glem å nyt øyeblikkene. 
***
So remember to come by tomorrow for the next tag. 
Wish you a great day and enjoy the moments.
*******

No comments: